Charrans Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Charlotte - 18 mars 2009 10:40

Ps. Vi har även diskuterat hur man stavar hans namn. Tillexempel Kööt, Chet, T-jet kom på förslag men på nätet så står det Tjet. Då var det också avklarat! Eller? :D . Ds

Av Charlotte - 18 mars 2009 10:31

Tja!


Oj vad många inlägg det blev nu på en gång, men det är väl kul?!


Nu är det så att jag, F, H och en annan kompis M har "bråkat om vilken färg "Tjet" i "Alram est" har. Jag har ingen aning om hur vi kom på det, men vi kanske snackade om gamla julkalendrar eller nått. Den där lille sköna snubben med röd kappa som sitter bredvid alram est i den julkalendern. Jag, H och M tycker att han är orange, men F tycker att han är grön... ...?!


Vad tycker du?


Kolla bilden. Föresten så ber jag hemskt mycket om ursäkt om jag stör någon med den här bilden, alltså den som bilden tillhör eller så, men säg bara till om du/ni vill att jag ska ta bort bilden. Vill bara visa :D.


Orange eller grön, hursomhelst störtskön.

     Toodles.

Av Charlotte - 18 mars 2009 10:24

Just det, ksa fortsätta lite på SMS-förkortnings inlägget.


Tack F för tipset! vgd? betyder vad gör du?


brb - kommer snart tillbaka

afk - borta från tangentbordet

tbx - tillbaka

k - okey

Av Charlotte - 18 mars 2009 10:21

Tjaba!


Idag har jag gjort upp ett litet schema, det ser ut ungefär så här:


10.00 Piano (x)

10.30 Städa mitt rum ()

11.15 Äta lunch ()

11.45 Slappa ()

13.45 Läxor ()

15.15 Gå till pianot ()


Men jag kanske inte följer till punkt och pricka xD


Pungt och pricka, jag har inte hicka.

     Toodles.

Av Charlotte - 18 mars 2009 09:53

Hej!


Det visade sig att jag fick vara hemma iallafall, vi tänkte att det var bättre att vara hemma och jobba lite än att gå ut i "kylan" och bli mer förkyld. Men det ser faktiskt ut att vara ganska varmt idag... ...aja.


Min kompis F har startat en blogg som jag vill följa så gott det går, och kanske även ni! Länken ligger på mina länkar men jag kan ju även skriva den här. Det sägs ju att lycka till betyder otur, så olycka till F med din nya blogg, hoppas du bloggar ofta! (Även fast jag vet ganska mycket av det som händer i Fs liv eftersom att hon går i samma skola som mig, så kan dte vara kul att läsa hur F tänker :D) www.frejadsblogg.bloggagratis.se <-- värt ett besök?? :)


Nya bloggar hit och dit, hennes blogg är inte sk*t.

     Toodles.

Av Charlotte - 18 mars 2009 07:36

Hola!


Teatern med H igår var ganska så bra, men det var ett genrep så det drog ut lite på tiden tror jag eftersom att den var ungefär en timme längre än vad vi trodde, så vi kanske trodde fel. Idag känner jag mig ganska så sjuk men tror inta att jag får vara hemma. Har ingen feber men oj så ont i halsen jag har. Men nog om det, nu måste jag nog göra mig i ordning eftersom att jag inte får stanna hemma tydligen, men vi får väl se. Aldeles nyss så började jag nysa också.


Sjuk som jag e, hemma vid tre?

     Toodles.

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Skapa flashcards