Charrans Blogg

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Charlotte - 8 april 2009 07:53

Tjaba!


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Min mamma vill att jag och min brorsa ska sälja en cykel eller något. Själv vill jag vara med en kompis eller nått. Jaja, vi får väl se!


Om, vänta vad blir det, tre dagar så är det ju påsk! Åh vad jag längtar dit! Fast påsken börjar ju egentligen, ja när då egentligen? Är onsdagen en påskdag, eller är skärtorsdagenden första? Aja, jag vet iallafall att till vår familj så brukar ju "påskharen" komma på påskafton, d.v.s på lördag. Påsken firas (tror jag) till minne av korsfästningen, inom kristendomen, och uppståndelsen.


Brukar du ge påskägg till någon speciell? Jag brukar ge till några av mina kompisar, och jag får ibland av dem :D. Det är gott med godis tycker jag, men varför kunde det inte vara nyttigt xD! Många säger ju att frukt är godis, men får man äta frukt på vardagarna då? Om det nu är godis, för godis kanske man inte får äta på vardagarna. xD.


Snart är det påsk, sill va? Inte torsk.

     Toodles.

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards