Charrans Blogg

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Charlotte - 13 april 2009 20:01

Tjaba!


Jag skrev ju att jag var på mitt landställe i... ...fredags? Aja, jag tog lite bilder då, och här är en liten bild typ på vårann lilla stuga som vi har där :). Den är inte så stor kanske, men det finns fina minnen därifrån. Vi har tänkt om vi ska sälja den och flytta till något större, men vi trivs där. Så vi kanske stannar nått tag till. Eller så kanske vi aldrig flyttar därifrån, vem vet? Jag gillar vårt landställe fast tomten är lite sluttande så mamma säger att vi typ inte kan ha studsmatta och/eller pool, så det kan bli lite tråkigt ibland. Men ibland inte.


Landet är där och är oss så kär.

     Toodles.

Av Charlotte - 13 april 2009 19:52

Heej!


Imorgon så börjar ju skolan igen efter påsklovet. Det känns ganska jobbigt, men det kanske blir lite kul. Vi ska spela upp vår teater som vi har gjort i skolan under dem närmaste dagarna tror jag :D. Har jag berättat om det? Vi skulle iallafall skriva om Romeo och Julia av Shakespeare till modern version. Vårann heter "Ronny och Jenny".


Men det känns iallafall lite bättre än när man ska börja efter sommarlovet, för det är ju typ mycket längre :). Jag längtar dit hehe.


Jag ahr fortfarande inte hittat någon praoplats, och vi ska ju praoa ganska så snart :S.


Skolan börjar snart, helt klart.

     Toodles.

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards