Charrans Blogg

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Charlotte - 4 maj 2009 20:32

Hallå!


Jag hade min första praodag för iår idag, och det var både kul och jobbigt. Jag kan avslöja att jag praoar på en mataffär och jag fick plocka upp varor, plocka upp varor, plocka upp varor, plocka upp varor, gå på lunch, äta lunch, komma tillbaka efter lunch, plocka upp varor... ...du kanske fattar. Jag fick alltså till största delen av dagen plocka upp varor. Fast det var inte så jobbigt egentligen, bara lite omväxling typ hehe xD. Jag brukar ju sitta ner och göra läxor i skolan, inte stå upp och packa upp disktrasor och Aladin choklad. Men det var ganska kul, fast jag mådde ganska dåligt på förmiddagen, men det gick över lite när jag åt chicken nuggets på McDonalds :P.


Sen hade jag träning, men jag var inte med på allt eftersom att jag typ är lite förkyld.


Packa upp varor denna dag, bland annat svamp och cloetta choklad!

     Toodles.

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards