Charrans Blogg

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Charlotte - 8 juni 2009 21:19

Hola!


En dag närmare skolavslutning. Det känns väldigt skönt fast på ett sätt så känns det typ falskt, som att det inte e så :s menmen, jag var ute och "sommarshoppade" idag, fast det jag köpte fick bli ett par vita leggings från gina tricot :p. Najjs :d tänkte köpa bikini ida men dom såg inte så bra ut på mig tyckte jag och så såg jag också ett par naajs shorts (rosa) men dom hade jag inte råd med då :/. Aja, finns nog kvar nån annan dag. XD


Sen en till sak. Jag är fortfarande ledsen för att jag inte kom med i laget :(. Vad ska jag göra? Nått tips? Tänk att ett sånt telefonsamtal kan förändra sitt liv så totalt, eller ja på cheerleadingbiten iallafall.


Skolan snart slut, punkt slut.

     Toodles.

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards