Charrans Blogg

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Charlotte - 9 juni 2009 20:48

Halooj! ;)


Idag var jag på skansen på förmiddagen, och sen slutade vi vid halv tolv eller nått :D. Det var väldigt najjs tyckte jag. Sen uppfann jag och H ett nytt uttryck (tror iallafall inte att dett finns redan). Det är: Naajjs. En blandning av najjs och naajs. (Hon gillar att använda det med två a, och jag det med två j).


Men iallafall. Det vi spenderade stor del av dagen med var att ta bilder, jag iallafall. Jag tänkte ladda upp några ;). Den med björnen som håller på att ta sig ner från trädet tycker jag är både gulligast och roligast, och det såg ännu roligare ut att titta på. Björnungar är så söta tycker jag :). Tycker inte du?


Vi skulle också skriva lite om djur och växter och man skulle vara zoolog, ornitolog(lr va de heter) och botaniker. Jag var zoolog och skrev om typ gris och björn hehe. Det var lite najjs :P.


Kul på skansen, djur med svansen.

     Toodles.

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Skapa flashcards