Charrans Blogg

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Charlotte - 15 juni 2009 22:47

Tja!


Ville bara påpeka att jag tittade på klockslaget på dom två senast inläggen. Fett najjs lr hur? :D. 22.33 och 22.32 xD :P.


Kul klocka, varm socka.

     Toodles.

Av Charlotte - 15 juni 2009 22:32

Tjaba!


Jag har, även idag, haft en film dag ;) :P. Imorse när jag gick upp så tittade jag på "Girls just wanna rock" lr va den hette. Den var faktiskt ganska bra. Den handlade om ett band med japanska tjejer som åkte till U.S.A efter att ha fått ett visitkort av en fattig manager. Den får 4 av 5 Cn.


Du kanske undrar varför jag inte ger 5 av 5 Cn? Jo, det kan jag göra om filmen verkligen överträffar mina förväntningar eller så, eller kanske ibland annars också.


Sen åkte jag och pappa, efter att vi lämnat in min mobil på lagning, till farmor. Hon bjöd på riktigt god mat och bullar och sånt. Det var jättegott! Hon gav också mig present fårn min farbror och kusin typ och från henne själv, eftersom att jag ju fyller år snart! Jag blev jätteglad! Av farmor fick jag pengar och blomma, och av farbor och kusin typ ett the sims 3! Fett najjs, det gick jag hem och spelade sen ;). ^^.


Sen mötte jag en annan person, J. Vi skulle gå på bio. Vi beställde en holywood meny (två stora läsk och en stor popcorn) men vi åt inte upp det hehe. Jag blev väldigt mätt. Filmen vi såg var 17 again. Den var också ganska så bra. Den handlar om en kille som inte är nöjd med sitt liv och blir förvandlad tillbaka till 17 år, fast det är bara han, inte resten av världen typ :P. den får 4,5 av 5. Sälskapet var oxå kul! :D.


Sen åkte jag hem och spelade lite sims 3. Sen spelade jag samtidigt som jag tittade på mean girls på TV med mamma. Den har jag sett flera gånger, men den är lika bra iallafall. Den handlar om en tjej som blivit hemundervisad i afrika och sen börjar i riktiga skolan. Där blir hon medlem i "The plastics" för att förstöra för dom, men ju mer hon är med dom desto mer lik dom blir hon. Den får, tro det eller ej, 5 AV 5 CN!


Tv, film och bio, en väldigt bra trio?

     Toodles.

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards