Charrans Blogg

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Charlotte - 12 april 2008 20:34

Heej!

Förlåt för att jag inte har skrivit på typ en vecka! Men tack för komentarerna, rösterna på frågan och för besöken! Om ni undrar varför jag inre har skrivit så är det typ bara för att det inte har blivit av. Jag har haft ganska fullt upp med typ läxor, piano, scouter, cheerleading, shoppingxD och annat. Men jag ska ge er lite uppdatering om min cheerleading idag:

Jag har typ inte fortfarande lärt mig att hjuvla

Jag vill börja i tävlingslaget

Mina ledare är snälla!:)

Idag 12/4 hade vi uppvisning, det var kul och det var typ 1000 pers som tittade på oss! Vi gjorde våran dans till typ lejonkungens "Snart är det jag som är kung" och så var vi sminkade till lejon med tuperat hår i tofsar!

Ja, det var väll lite uppdatering om min cheerleading, eller ja min och minxD Den är nog inte direkt min tror jagxD Men är det någon som kan hjuvla? Men om det är någon som kan så kan ni väll skicka en kommentar om hur man gör? För jag vill typ jättegärna lära mig! xD


Hjuvla och sen kanske volt, när jag kan det så blir jag typ stolt!

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards