Charrans Blogg

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Charlotte - 25 februari 2009 20:00

Hallo!


Ser ni mina senaste inlägg? Högst upp på sidan? För jag ser nämligen inte dem när jag går in där... ...men bara så att ni vet - jag bloggar! Just nu samlar jag prickar med Prickhämtaren från typ www.kalles.se och jag har några prickar, väldigt många faktiskt! Jag har fortfarande lov och det är skönt och imorrn så ska jag typ äta pizza, mums! Heh, ingen big deal men vad ska man annars skriva en dag som denna? Stöd välgörenhet såsom actionaid.se rödakorset räddabarnen ettklickforskogen... ...det kan man ju skriva! Men nu ska jag nog samla några fler prickar, elelr kanske ganska så många till! Vem vet?!


Jag samlar prickar, jag klickar, jag klickar.

     Toodles. 

Presentation

Omröstning

Tycker du om min blogg? :)
 JA! it pwns ;)
 jaa den e väl bra..
 nja fast du bloggar lite förlite
 nja du borde ha fler bilder
 nää de du skriver e inte intressant
 lär dig stava ffs!
 den suger!
 ingen åsikt ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards